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Release Notes for 11/18/2019



#1 vor 22 Tagen
Blacksilver Threadersteller 61 Beiträge
[OPERATION SHATTERED WEB]
– Introducing Operation Shattered Web, featuring all-new equippable Agents, weapon collections, missions, and more!
– For more details visit www.counter-strike.net/shatteredweb

[ GAMEPLAY ]
– Increased price of SG553 to $3000 to bring its price more in line with its value.
– Reduced the price of FAMAS and Galil by $200 (to $2050 and $1800, respectively)
– Improved full-auto spraying accuracy of FAMAS and Galil.

[ Danger Zone ]
– Buymenu price adjustments for ssg08 and radar jammer.
– Minor timing adjustments for locked door and safe interaction.
– Automated sentries now fire M249 bullets.
– Added killfeed icon for automated sentry.
– Added more explosive barrels.
– Tablet crate icons now show an above/below annotation if significantly above or below the player.
– Minor change to zone effect visuals.

[ MISC ]
– ‘AWP | Hyper Beast’ and ‘P90 | Nostalgia’ updated to correct wear at Factory New

[ WORKSHOP ]
Pearlescent coatings:

We have added support for applying a pearlescent coating to weapon finishes. Pearlescent coatings use ceramic crystals to reflect and refract light, splitting it into different colors as the view angle changes. This effect can be used in a number of ways to subtly enhance your weapon finish or make drastic changes. The new Operation Shattered Web collections have some weapons with pearlescent coatings to illustrate some of the ways this new feature can be used. The Workshop Workbench has been updated to include this feature so you can experiment with adding this coating to a weapon finish. Using higher values will make the color bands tighter and more frequent and using negative values will flip the spectrum to start on the opposite end. It should be noted that this coating will shift the hue of your weapon finish so parts with no saturation, and therefore no hue, will have no pearlescent effect. We look forward to seeing what interesting applications you come up with.

[ MAPS ]
– Added Studio to Scrimmage and Casual Sigma map groups.
– Added Jungle to the Danger Zone rotation.
– Added Lunacy to Flying Scoutsman
– Zoo and Seaside have been removed.

Cache:
– Cache has been moved from Scrimmage to Competitive Matchmaking

Vertigo:
– Added ramp to final stage of scaffolding on A ramp, no longer need to jump up
– Connected corridor to back of A with CT elevator room
– Widened top of mid
– Offset doors from CT spawn and to CT elevator room
– Made A site CT death funnel shorter, widened site area
– Removed big block in CT spawn
– Moved A ramp sandbags to allow jump up
– Various bug and clipping fixes


csgo.99damage.de/de/forums/gotopost/8360834
#2 vor 22 Tagen
Dr3st 548 Beiträge
Pistoleloss + plant = galil und kleine kevlar... Bin gespannt wie sich das auswirkt
#3 vor 22 Tagen
Gipetto 352 Beiträge
Operation: Sieht gut gemacht aus, wird die Leute motivieren verschiedene Modi zu spielen und befriedigt vorallem die Casual Spieler.

Neuen Skins:
Manche richtig gut, jucken mich jetzt nicht so wirklich.

SG Preis erhöht: Längts überfällig, man wird sehen ob die Waffe an sich noch generft werden muss oder ob es nun mehr balanced ist.

Galil und Famas Buff: Macht insofern Sinn weil vor beiden Waffen die guten SMGs bevorzugt wurden (Mp9, Mac10, UMP) aber ich habe die Befürchtung das nach ner verloreren Pistol als T (mit Plant) der Buy nun zu stark ist? 5 mal Kevlar+Galil ist fast stärker als der typische SMG Buy der CTs nach gewonnener Pistol...
#4 vor 22 Tagen
Dr3st 548 Beiträge
Gipetto:Operation: Sieht gut gemacht aus, wird die Leute motivieren verschiedene Modi zu spielen und befriedigt vorallem die Casual Spieler.

Neuen Skins:
Manche richtig gut, jucken mich jetzt nicht so wirklich.

SG Preis erhöht: Längts überfällig, man wird sehen ob die Waffe an sich noch generft werden muss oder ob es nun mehr balanced ist.

Galil und Famas Buff: Macht insofern Sinn weil vor beiden Waffen die guten SMGs bevorzugt wurden (Mp9, Mac10, UMP) aber ich habe die Befürchtung das nach ner verloreren Pistol als T (mit Plant) der Buy nun zu stark ist? 5 mal Kevlar+Galil ist fast stärker als der typische SMG Buy der CTs nach gewonnener Pistol...


Naja, du bekommst nur 2700 je nach kill und was du in der pistole gekauft hast reichts fürn helm oder nicht. Und ohne bist mMn im nachteil gegen die smg
#5 vor 22 Tagen
D0m1R 19 Beiträge
Also solange wie die Spieler sich gegen die SG gesträubt haben, glaube ich nicht dass die Galil zum Mainstream wird, weil das Spray mmn noch mal deutlich ekelhafter ist.. Ne günstige Famas finde ich allerdings ganz jut
#6 vor 22 Tagen
hinnerkk 27 Beiträge
D0m1R:Also solange wie die Spieler sich gegen die SG gesträubt haben, glaube ich nicht dass die Galil zum Mainstream wird, weil das Spray mmn noch mal deutlich ekelhafter ist.. Ne günstige Famas finde ich allerdings ganz jut


Also das Galil Spray ist deutlich angenehmer als das der famas ;D galil und ak sind zu 70% gleich ... selbst wenn du einfach das Ak-Pattern machst bekommst du die Leute down
#7 vor 22 Tagen
trtd 247 Beiträge
Wobei das Spray Pattern doch nun auch vereinfacht wurde. Man kann von ausgehen das man in ROund2 bald fast ausschließlich Famas und Galils sehen wird
#8 vor 22 Tagen
fatN 54 Beiträge
trtd:Wobei das Spray Pattern doch nun auch vereinfacht wurde. Man kann von ausgehen das man in ROund2 bald fast ausschließlich Famas und Galils sehen wird


Find ich grundsätzlich gut.
Dann stehst in Runde drei (nach zwei gewonnenen) nicht mehr mit der MP da.

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