Geposted von TheGabus,
Gestern Abend veröffentlichte Valve ein neues Update für CS:GO. In diesem sind vor allem Verbesserungen für das neue Dust 2 involviert, doch auch eine lang ersehnte Option. Endlich seperate Lautstärkeregelung

Neben einigen Bug-Fixes und kleinen Verbesserungen zum neuen Dust 2, ist endlich auch ein von der Community lang ersehntes Feature implementiert worden: Lautstärkeregelung einzelner Teammitglieder.

Zwar gibt es keine direkte Option im Spiel, doch mit dem Parameter "voice_player_volume" können die Spieler nun den Lautstärkepegel einzelner Teammitglieder zumindest über die Konsole anpassen. So kann euch der Typ ohne Mikrofon mit seinen Ansagen also nicht mehr die Ohren wegsprengen.



Release-Notes vom 08. November 2017:

[ Dust II ]
– Increased overall luminance 20% for all Kasbah materials and models for visibility.
– Fixed missing textures on some polygons of tarp model.
– Fixed flashbangs not blinding player through chain-link fences.
– Fixed edging around Kasbah alcove window which had shadowing artifacts.
– Adjusted penetration value for wood doors.
– Fixed wallbang values on Mechanique Generale.
– Fixed ambient lighting values at CT spawn entrance.
– Smoothed out clipping on block stack at Mid.
– Fixed some models that were embedded in the ground.
– Fixed dev text on loading screen.
– Fixed cover props at B site that would expose player feet.

[ Audio ]
– Streamlined audio settings so players have a consistent experience. Replaced HRTF and occlusion-specific settings with an option to disable 3D audio effects, to allow compatibility for players who have conflicting audio processing occurring on their audio hardware.
– Added a voice_player_volume console command which can be used to adjust voice volume on a per-player basis.

[ GAMEPLAY ]
– removed holiday cheer.

Kommentare