Geposted von TheHotz,
Bessere Sichtbarkeit: Valve hat Verbesserungen an der Sichtbarkeit von Spielermodels veröffentlicht und kleinere Änderungen an zahlreichen Maps vorgenommen. In einem Update am Donnerstag hat sich Valve die Sichtbarkeit der Agenten-Skins vorgenommen. Neben Anpassungen der Skins selbst wurden auch dunkle Areale auf Maps wie Overpass, Dust2 und Inferno angepasst. Zusätzlich wurde in den Videoeinstellungen die Option "Boost Player Contrast" hinzugefügt, die den Kontrast zwischen Spielermodels und den Maps verbessern soll.


Neben den Verbesserungen im Bereich Sichtbarkeit hat Valve auch einige Änderungen an den Maps Overpass, Dust2, Mirage, Inferno, Train und Cache vorgenommen. Auf Dust2 wurde beispielsweise die Tür bei B gedreht, wodurch man nun von der Mitte direkt in den Tunnel schauen kann.



Auf Cache wurde in der Mitte die Leiter zum Sniper-Fenster durch eine Box ersetzt. Außerdem wurden einige Texturen ausgetauscht, wodurch die Performance verbessert werden soll.


[GAMEPLAY]
– Added the ‘Boost Player Contrast’ advanced video setting, which improves the legibility of players in low contrast situations.

[AGENTS]
– Adjusted some agent textures for improved visibility.

[MISC]
– Adjusted dropped C4 collision geometry.
– Fixed Danger Zone drone pilot camera getting stuck when drone received burn damage.
– Added Desert Eagle shell eject event for last bullet fired.

[RENDERING]
– Minor texture streaming optimizations.

[MAPS]

Overpass:
– Removed large ivy-models near bathrooms by A site
– Removed thin windows in bathrooms by A site
– Removed bicycle by picnic by A long
– Brightened up connector tunnel
– Brightened up T spawn
– Added nice stone trims

Dust2:
– Flipped B site doors
– Simplified background when looking from B tunnels towards truck in mid
– Changed fog start distance from 1000 to 512, changed max density from .2 to .4
– Raised windows by A site ramp to make characters stand out more

Mirage:
– Removed trash pile at top of mid
– Trimmed plant by T spawn, towards apartments
– Boosted light in market window
– Fixed silent dropdown bug from B site balcony
– Changed angle of ladder in ladder-room

Inferno:
– Trimmed ivy by CT spawn towards A site arch
– Fixed CSM shadow from tower in mid

Train:
– Added new train bumper model with flat top

Cache:
– Replaced ladder to sniper’s nest with a box
– Cleaned up several important angles. (Thanks LangeThorup!)
– Added 1v1 Arenas
– Replaced cargo containers with new model for improved performance
– Visibility improvements in T entrance to A Main (Thanks Slender_CS!)
– Fixed unwanted/unintuitive wallbang in Mid Shed
– Subtle color tweaks
– Various clipping fixes
– Optimizations


Bildquelle: Valve

Kommentare