Geposted von EddieCochran,
Valve beseitigt im Update etliche Bugs auf den Maps Anubis und Mutiny. Auf Anubis sind die Spawnpunkte leicht verändert. Valve hat sich im Update am Mittwoch den Maps Anubis und Mutiny gewidmet. Auf Anubis wurden die Spawnpunkte leicht verändert, zudem wurden etliche Bugs beseitigt. Auf Mutiny hat Valve unter anderem die visuelle Wiedergabe der Models überarbeitet.



[MAPS]
Anubis
– Moved the spawnpoints slightly apart from each other for better movement
– Fixed various bugs containing invisible prop faces, gun falling trough props, floating props, invisible brush faces, props z-fighting
– Added grenade clips to the trims on short A for smoothing bouncing
– Fixed some small nitpicking stuff on the radar

Mutiny
-Overhauled T to A site layout.
-Adjusted some prop fade distances for better performance
-Replaced church brick textures
-Improved visual fidelity of some models
-Replaced floor textures across the map
-Fixed numerous dark spots showing in place of foliage when using low shader settings
-Fixed various minor bugs


Bildquelle: Valve

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